Mennyire élhetők a legolcsóbb villanyautók?
Vázolunk néhány példát, hogy az elérhető árú elektromos autók körülbelül mire képesek 2023-ban.
Vázolunk néhány példát, hogy az elérhető árú elektromos autók körülbelül mire képesek 2023-ban.
A különleges aprósággal eddig alig több mint ezer kilométert tettek meg.
Az újdonság még az amúgy sem éppen nagy Smart Fortwo mellett is szinte eltörpül.
A kis Smartért elkért összegből akár egy komolyabb sportkocsit is lehetne vásárolni.
A szuperkompakt városi autó életében véget ér egy korszak, amit egy limitált szériás búcsúzó modellel ünnepel meg a gyártó.
Ebből az apró kétszemélyes járgányból minden felesleges dolgot kihagytak. Így például az oldalsó és a hátsó ablaküvegeket is.
Zord mínuszokban fogtuk vallatóra a törpe Smartnál 80 centiméterrel hosszabb ForFour elektromos változatát, ami minden riválisánál kedvezőbb áron kínál néma suhanást.
Az egyiknek hangtalan a motorja, a másiknak pedig elképesztő a hangszigetelése, de vajon melyik halkabb a gyakorlatban?
Lelkes kezek építhették, de valójában semmi értelme nincs a 6x6-os Smart ForTwo-nak.
Az apró városi kisautókba hamarosan már csak és kizárólag villanymotorokat fognak szerelni.
Egy elektromos kisautó lehet stílusos kiegészítő is egy céges flottában, de ugyanúgy bevethető hétköznapi feladatokra, „szaladgálós” autónak. Miért éri meg egy vállalkozásnak, ha autóparkját környezetbarát, városi autókkal bővíti?
Mutatunk három olyan autót, melyen komoly eurómilliárdokat buktak a gyártóik.
A Daimler ezzel az autóval vetíti előre, hogy milyen lesz a városi közlekedés néhány év múlva.
A smart (igen, így: csupa kisbetűvel) olyan, mint a direkt idétlenül öltöző juppi, aki a zakójához narancssárga cipőt húz. Csak annyi változik, hogy az idő múlásával egyre drágább boltból válogat. A smartnál is ez van, a bohócruhát egyre komolyabb technikából rakják össze.
Ideális lehet első elektromos autónak egy ilyen apróság.
Az eddigi TukTuk-ok helyét a Smart Fourtwo veszi át. Kérdés, mekkora sikerrel.
A Frankfurti Autószalonra készítette a német Limouzine cég.
Közeleg az új Smart bemutatója egyre többet tudni a városi kisautóról.
Alig kezdte meg a Ferrari az izmosított 458, a Speciale leszállítását a tulajdonosokhoz, máris megtörtént az első olyan közúti baleset, amelyben egy ilyen maranellói sportkocsi játszotta a főszerepet.
A ForTwo-t eredetileg kétszemélyesre tervezték, de úgy látszik, hogy sok hajlékony táncosnő kis helyen is elfér.